Charitky představují novou formu společensky odpovědné komunikace
Charitky v září představily novinku v rámci společensky odpovědné komunikace. Stávající podobu reklamního předmětu rozšířily o podobu originálního nástroje interní komunikace firemních hodnot. V této nové podobě jsou posilovány jak morální hodnoty zaměstnanců, tak dětí podpořených právě prostřednictvím Charitek.
Tohoto nového způsobu interní firemní komunikace se rozhodla využít společnost ING Životní pojišťovna v Čechách i na Slovensku. V jejich sídle jsou ve speciálně navržených stojanech umístěny Charitky. Stojan i Charitky jsou nositeli základních firemních hodnot ING Životní pojišťovny vůči jejím zaměstnancům – srozumitelnost, jasnost a otevřenost. „Celý systém je navíc o čestnosti, poctivosti a důvěře. Každý si může Charitky volně odebrat a do boční kasičky zaplatit 20 korun. Vhození peněz po odebrání krabičky s minidražé však nikdo nekontroluje. Je to odpovědnost každého z nás,“ upřesňuje podstatu celé myšlenky Miriam Janyšková, zakladatelka Charitek.
Společnosti, které podpořily rozvoj dětí