Ředitelka projektu Charitky vypráví svůj příběh
Ing. Miriam Janyšková, ředitelka projektu Charitky, poskytla časopisu Rytmus života svůj životní příběh, který zároveň objasňuje vznik Charitek; jak a proč vznikla myšlenka spojit sofistikovaný reklamní předmět s pomocí potřebným.
Ojedinělý projekt vznikl letos v dubnu a úspěšně se rozvíjí. Zdá se, že stále více firem pociťuje potřebu dát najevo svoji společenskou odpovědnost a Charitky jsou jednou z možností. 10 % z ceny originálního reklamního předmětu, tzv. Charitky, je věnováno ve prospěch projektů podporujících rozvoj, vzdělávání a společenské chování dětí. Pomoc je zcela adresná, směřuje ke konkrétním dětem a účelné využívání prostředků garantují prověřené organizace, nadace či fondy.
Aktuální číslo časopisu Rytmus života vychází právě dnes, tj. 19.11.2012, celý článek ke stažení najdete i tady.